مجموعه آب نوسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان اداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 9 − 3 =

قیمت انواع میز اداری خاص در سال ۱۴۰۰

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی کیفی انواع میز اداریتولیدکنندگان انواع میز اداری خاص صادراتی

اداره ها با توجه به کار های مختلفی که انجام می دهند، با یکدیگر تفاوت دارند. با توجه به این موضوع این مرکز اقدام به تولید طیف وسیعی از انواع میز اداری خاص در اشکال مختلف مانند: مستطیلی، دایره ای وغیره و همچنین در رنگ های مختلف نموده است. قیمت میز اداری را پارامتر های مختلفی چون، جنس چوب استفاده شده، هزینه ترخیص کاری، نوع رنگ استفاده شده، اشکال خاص میز ها، ابعاد میز وغیره تعیین می گردد.

قیمت انواع میز اداری خاص در سال ۱۴۰۰

بررسی کیفی انواع میز اداری

بررسی کیفی انواع میز اداری امروزه انواع مختلفی از میز های اداری تولید و روانه بازار می شوند و عمده خریداران این میزها اداره های دولتی و خصوصی می باشند و زمانی که میز های بی کیفیت خریداری شود، ممکن است در دراز مدت هزینه بیشتری پرداخت شود. به همین دلیل این افراد، باید قبل از خرید کیفیت میز ها را تعیین کنند و بعد اقدام به خرید کنند. در این بخش به راهنمایی و بررسی کیفی انواع میز های اداری می پردازیم.

  • جنس چوب: بهترین چوب برای ساخت میز های اداری چوبmdf می باشد. این نوع چوب ها دوام زیادی در برابر ضربه ها و شکستگی دارند. همچنین مقاومت زیادی در برابر آب برخودار هستند. به همین دلیل چوبmdf بسیار مقرون به صرفه است.
  • رنگ چوب: چوب های استفاده شده در میزها را با رنگ های مختلفی رنگ آمیزی می شوند و کیفیت رنگ مورد استفاده بسیار مهم است. رنگ های با کیفیت مقاومت زیادی در برابر خراش دارند و لکه های ایجاد شده روی آن ها به راحتی پاک می شوند.
  • پایه میز: پایه میز جزء مهم آن را تشکیل می‌دهد، چون تمام سنگینی و فشار میز و همچنین وسایل روی آن را تحمل می کند. میز های اداری با پایه های مختلفی از چوب یا فلز و… ساخته می شوند.

تولیدکنندگان انواع میز اداری خاص صادراتی

تولیدکنندگان انواع میز اداری خاص صادراتی امروزه با گسترش اینترنت، می توان بسیاری از وسیله های مورد نیاز خود را به طور مستقیم و بدون واسطه از تولید کنندگان سفارش و خریداری کرد ، مرکز تولید انواع میز اداری صادراتی از مراکز معتبر تولید انواع ،میز های اداری در کشورمان می باشد. این مرکز با تولید میز های با کیفیت، توانسته رضایت اکثر مشتریان خود را جلب کرده است.

خریداران گرامی می توانند، برای خرید میزهای اداری با کیفیت به سایت مرکز تولید میز اداری مراجعه کنند و انواع میزها را در طرح، اندازه و رنگ های مختلف سفارش و خریداری فرمایند، لازم به ذکر است، این مرکز تمام محصولات خود را قبل از ارسال با نایلون های حباب دار ضربه گیر بسته بندی و ارسال می کند، تا از هرگونه آسیب در حین جا به جایی جلوگیری شود.

واحد فروش

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

واحد فروش

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 7700308478+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه آب نوسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان اداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 7 + 4 =
2

2 پاسخ به “قیمت انواع میز اداری خاص در سال ۱۴۰۰”

  1. سلام نماز و روزه هاتونم قبول عوامل بسیار زیادی، در قیمت میز اداری تاثیر گذار هستند. کیفیت مواد اولیه میز اداری، از عوامل تعیین‌کننده بر قیمت نهایی این محصول می باشد. اگر مراکز تولیدی، از چوب با کیفیت مانند چوب گردو و راش برای تولید میز استفاده کنند، محصول با کیفیت تری تولید می‌شود که قیمت آن نسبت به دیگر محصولات بالاتر می باشد پس لطفا قیمت فدای کیفیت نکنید الان میگی همین میز صندلی هست چینی خیلی ارزون تر میری میخری به یک سال نشده پوسیده میشه صندلی میشکنه چرا چون توش از مواد بی کیفیت استفاده شده تا ارزون تر بیفته ولی اونی قیمتش یه خورده بالاتر چندین سال راحت شیک برات کار میکنه

    • شماره همراه: 09382981323
  2. سلام میزهای اداری خاص واقعاً مخصوص خاص پسندان است چون واقعا طراحان این مجموعه بهترین طرح هارو ارائه دادن این محصول پایه ها و بدنه بسیار مقاوی در برابر فشار دارد.

    • شماره همراه: 09931540036

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.