مجموعه آب نوسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان اداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 + 4 =

قیمت مبل اداری چوبی با عمق و پشتی کاملا استاندارد

آنچه در این مقاله می خوانید...

مبل اداری چوبیمبل اداری لوکس

مبل اداری نوعی مبل با کلاف و پشتی مخصوص به خود است که از نیم ست تا ست ۱۲ نفره را شامل می شود. بررسی مبل اداری چوبی موضوع این مطلب است.

قیمت مبل اداری چوبی با عمق و پشتی کاملا استاندارد

مبل اداری چوبی

مبل اداری چوبی مبلمان هایی که در فروشگاه ها و مراکز عرضه کننده انواع مبلمان و دکوراسیون منزل و اداری یافت می‌ شوند بسیار متنوع هستند.

این محصولات علاوه بر آن که متریال های مختلف چوبی و استیل را در ساخت کلاف، تاج و دسته های خود دارند، از پارچه ها و الیاف گوناگونی هم تولید می‌ شوند.

اغلب مبل ها اعم از اداری و خانگی دارای پارچه های مخمل، پورشه و مازراتی در بخش تکیه گاه و نشیمنگاه مبل می باشند.

رنگ بندی آنها بسیار متنوع است و بسته به نوع موقعیتی که مبل در آنها به کار برده می شود طیف وسیعی از رنگ های تیره و روشن را دارا می باشند.

حتی برخی طرح دار و برخی دیگر ساده هستند این طرح هم برای مبل های اداری با پایه چوبی و پارچه مخمل وجود دارد و هم برای انواع مبل های سلطنتی، کلاسیک و راحتی به چشم می‌ خورد.

در واقع، این طرح می‌ تواند برجسته و یا صرفاً طراحی باشد که از جنس و تم خود پارچه مبلی است.

افزون بر مواردی که به آن اشاره شد، لازم به ذکر است که علاوه بر منسوجات نامبرده، الیافی از جمله چرم گاوی و چرم بزی نیز نقش اساسی در ساخت و تولید مبل های اداری دارند.

این الیاف هم برای مبل اداری چوبی و هم برای مبل اداری استیل قابل استفاده بوده و معمولاً در رنگ های مشکی، زغالی، قهوه ای تیره و نسکافه ای روانه بازار می شوند.

مبل اداری چوبی که بررسی آن کانون اصلی توجه ما در این مقاله به شمار می‌ رود، یکی از رایج ترین و محبوب ترین انواع مبل های اداری است.

این محصول هم با میز و عسلی و هم بدون میز و عسلی تولید و به بازار مبلمان اداری عرضه می شود.

کمترین تعداد ست آن دو است که تنها دو صندلی مبلی را در بر می‌گیرد، اما بیشترین تعداد ست آن بین ۸ تا ۱۲ نفر می باشد.

البته نوع ۱۲ نفره آن ممکن است به صورت سفارشی با این تعداد تولید گردد.

یک مشخصه بارز و چشمگیر مبل چوبی اداری این است که الیاف به کار برده شده در آن از جنس چرم است و جدیدترین مدل های آن چرم مشکی با کلاف قهوه ای می باشد.

به عبارت دیگر، اگر تمام چرم باشد صرفاً پایه های مبل که قابل رویت است به رنگ قهوه قهوه ای سوخته و مابقی آن که چرمی است به رنگ مشکی خواهد بود.

اما اگر مبلمان اداری علاوه بر پایه ها، دسته و تاج مبل را هم نشان دهد و سایر قسمت های آن چرمی می باشد، چرم آن به رنگ مشکی دودی یا زغالی خواهد بود.

اما بخش چوبی به رنگ قهوه‌ ای یا نسکافه ای می باشد، آنچه مطرح شد از مهم‌ ترین و چشمگیرترین ویژگی های جدیدترین و مدرن ترین مبل های چوبی اداری به شمار می رود.

ظاهر مبل های اداری اعم از چوبی یا مبل اداری استیل، معمولاً به صورت چهارگوش و دارای زاویه است.

در واقع، کمتر دیده شده است که مبل اداری علی الخصوص نوع چوبی آن شبیه به مبل های کلاسیک و سلطنتی خانگی باشد.

به عبارت دیگر، باید گفت مبل های اداری بیشترین شباهت را از حیث گوشه و زاویه و همچنین مدل، به مبل های کتیبه ای دارند و به ندرت پیش آمده است که مبل اداری دارای طراحی فرفورژه یا نظایر آن باشد.

کاناپه مبل های اداری حداکثر دو نفر را در بر می‌ گیرد و هرگز شباهتی به کاناپه مبل های کلاسیک، سلطنتی و راحتی ندارد.

ضمن این که مبل های اداری دارای کاناپه، معمولا مبل های تمام چرم به رنگ مشکی هستند و دسته ها و تکیه گاه مبل نیز کاملاً با چرم پوشیده شده است.

مبل اداری لوکس

مبل اداری لوکس مبل های اداری نیز همانند دیگر انواع مبلمان که غیر اداری به شمار می روند دارای انواع مختلف لوکس، معمولی و نظایر آن می باشند.

مبل اداری لوکس معمولا مبلی است که دسته های آن استیل است و به طور کلی از کلاف استیل و پارچه‌ ها و الیاف رنگی یعنی الیافی به غیر از قهوه ای و مشکی تولید و به بازار عرضه شده است.

معمولا مبل های اداری لوکس مبل هایی هستند که حتی اگر الیاف آنها چرمی باشد، چرم آنها به رنگ های لیمویی، سفید، کرم و یا خاکستری است.

کاناپه این مبل ها کمی بزرگ تر از کاناپه مبل های اداری از نوعی است که در بخش پیشین به آن اشاره شد.

افزون بر این، اگر این نوع مبل ها با میز و عسلی همراه باشند، اغلب میز آن ها دارای پایه استیل است و سطح روی میز به صورت شیشه ای می باشد و معمولاً یک میز دو طبقه است که هر طبقه آن را شیشه پوشانده است.

این تفاوت ها نشان دهنده تفاوت قیمت و برند مبلمان است. همچنین، درجه کیفی، مرغوبیت و نوع استفاده از مبل را نیز می توان به راحتی از ظاهر مبلمان و نوع لوکس یا معمولی بودن آن تشخیص داد.

هر تولیدکننده‌ ای به تولید مبل اداری لوکس نمی‌ پردازد. در واقع، تولید کننده های خاصی هستند که این مبلمان را می‌ سازند و روانه بازار می‌ کنند و یا آن را به صورت وارداتی در بازار توزیع می نمایند.

البته نمایندگی ها و مراکز خاصی هم وجود دارد که محصولات مبل اداری از انواع مختلفی که به آن اشاره شد را در اختیار دارند.

یکی از این فروشگاه ها شرکت ما است که بهترین و با کیفیت ترین و خوش قیمت ترین انواع مبل اداری چوبی، استیل و لوکس را با نازل ترین قیمت بازار در اختیار مشتریان قرار می دهد.

برای سفارش و خرید انواع محصولات ما کافی است به پایگاه اینترنتی شرکت ما مراجعه نمایید، مبل های ما را به همراه تصاویر، مشخصات و قیمت هر یک بررسی و با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت اقدام به خرید نمایید.

علاوه بر این، می توانید با استفاده از سفارش تلفنی، محصول مورد نیاز خود را به تعدادی که لازم دارید سفارش دهید و آن را ثبت کنید.

البته توجه داشته باشید که پس از پرداخت مبلغ کالا و دریافت کد پیگیری، آن را در کمترین زمان ممکن تحویل خواهید گرفت.

واحد فروش

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

واحد فروش

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 7700308478+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه آب نوسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان اداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.