مجموعه آب نوسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان اداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 11 − 5 =

قیمت میز اداری چرم رومی با دسته فوق العاده شیک

آنچه در این مقاله می خوانید...

میز اداری چرممیز اداری ممبران

قیمت میز اداری چرم رومی با دسته فوق العاده شیک، درصورت خرید از مراکز فروش مستقیم، بسیار ارزان خواهد بود، میز اداری چرم رومی از بهترین انواع میزهای اداری به شمار می رود.

قیمت میز اداری چرم رومی با دسته فوق العاده شیک

میز اداری چرم

میز اداری چرم میز اداری یکی از ابزار و وسایل کار است که در فضاهای مختلف تجاری، اداری و خانگی کاربرد فراوانی دارد و انواع مختلفی را شامل می شود که یکی از نمونه های آن میز اداری چرم می باشد که به روش های مختلف طراحی و تولید می گردد.

از انواع میزهای موجود در بازار که بسیار مناسب محیط کار هستند و تحت عنوان میز اداری خرید و فروش می شوند می توان به میزهای چرمی اشاره کرد که تنوع بسیار بالایی دارند و شامل سبک های سنتی و مدرن می باشند، از مدل های متنوع میزهای منحصر به فرد با توجه به متریال آن می توان به میز اداری چوبی، میز اداری فلزی، چرمی، و مدل های متنوع دیگری که با مواد اولیه مختلف تولید می شوند اشاره کرد.

این میزها در انواع مختلف مانند میز معمولی، میز گردان، میز تاشو و یا با مدل های دیگر موجود می باشند که هر کدام از کیفیت و زیبایی بسیار خوبی برخوردارند و با توجه به طرح و سبک و مدلی که دارند محبوبیت بالایی دارند.

میزهای ذکر شده در سایزهای مختلف تولید می شوند و برای استفاده در فضاهای مختلف بسیار مناسب و کاربردی می باشند، میزهای اداری چرمی در گروه تجهیزات مورد نیاز کلیه شرکت ها، ادارات و سازمان ها می باشد که علاوه بر سادگی و زیبایی دارای استحکام و مقاومت بالایی نیز می باشد.

معمولا میز اداری بر اساس موقعیت و رتبه پرسنلی کارکنان انتخاب می شود و در این انتخاب نوع استفاده از میز و مکانی که قرار است در آن قرار گیرد در نظر گرفته می شود، میز اداری انواع مختلفی دارد که در زیر به اختصار به معرفی آنها می پردازیم:

  • میز مدیریت: این نوع میز معمولاً بزرگتر از سایر میزهایی است که در اداره یا شرکت ها استفاده می شود، چنین میزی دارای جای گاوصندوق، کشوهای بزرگ، پورت های مختلف در جعبه برق و غیره می باشد.
  • میز نایب رئیس: چنین میزی باید نشان دهنده اقتدار و جایگاه معاون باشد و در عین حال به گونه ای طراحی شود که فضای کمتری را اشغال کند، میزهای معاونت ممکن است دارای ویژگی هایی باشند که می توان از آنها به عنوان میز کنفرانس نیز استفاده کرد.
  • میز کارمندی: در طراحی میز کارمندی سعی می شود ضمن داشتن فضای کافی برای قرار دادن کامپیوتر و استفاده از کشو، حداقل فضا را اشغال کند.
  • میز کنفرانس: بسیاری از جلسه های کاری مهم در ادارات و شرکت ها، در اغلب موارد با یک میر کنفرانس مخصوص رسمیت پیدا می کند.
  • میز پذیرش: کارمندانی که مستقیماً با مشتریان در ارتباط هستند از میز پذیرش استفاده می کنند، این نوع میز دارای پیشخوان می باشد.
  • میز کار گروهی: این نوع میز در محیط های کاری مشترک استفاده می شود که ممکن است برای استفاده همزمان دو، سه یا چهار کارمند طراحی شود، معمولا فضای هر فرد به صورت جداگانه روی میز مشخص می شود.

میز اداری ممبران

میز اداری ممبران میزهای اداری ممبران مانند سایر کالاهای مورد نیاز مردم با توجه به تکنولوژی های روز در انواع متریال، طرح، شکل و رنگ تولید می شوند تا پاسخگوی سلیقه های متنوع مشتریان باشند، این محصولات پس از تولید به منظور دیده شدن توسط مشتریان در اختیار فروشگاه ها قرار می گیرند.

امروزه علاوه بر خرید حضوری، خرید اینترنتی نیز جایگاه ویژه ای در بین خریداران پیدا کرده است چرا که با خرید اینترنتی در کمترین زمان ممکن می توان طرح ها و قیمت های بی شماری را مشاهده کرد، همچنین در برخی از سایت های فروش علاوه بر مشاهده قیمت ها و طرح های محصولات مورد نظر می توان از نظرات خریداران قبلی نیز استفاده کرد و از مزایا و معایب محصولات مطلع شد.

علاوه بر این موارد، برخی از سایت ها امکان بازگرداندن کالا را در صورت عدم رضایت مشتری دارند که باعث رضایت مشتری در حین خرید می شود، زیرا ممکن است بسیاری از افراد پس از خرید، از خرید خود پشیمان شوند و نیاز به عودت کالا داشته باشند و بخواهند آن را با نوع دیگری از محصول جایگزین کنند.

میزهای اداری موجود در این مجموعه به دلیل دارا بودن ویژگی های منحصربفرد توانسته به جذب مشتریان بیشتر در این زمینه کمک کند، یکی از مهم ترین ویژگی های میز اداری، کیفیت آن است، این محصول از استحکام خوبی برخوردار است، زیرا در فرآیند تولید آن، از مواد مقاوم در برابر حشرات و رطوبت استفاده می شود، میزهای اداری مرغوب برای گروه های سنی مختلف قابل استفاده هستند، زیرا در سایز های متفاوت تولید می شوند.

عوامل زیادی در قیمت میز اداری تاثیرگذار هستند که مهمترین و اصلی ترین عامل آن مواد اولیه به کار رفته در تولید میز اداری است، اگر این مواد از کیفیت درجه یک برخوردار باشند، میز را بادوام و ماندگار می کنند، از این رو میز تولید شده با قیمت بالاتری هم عرضه می شود.

طراحی و اندازه میز اداری یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت آن است، طراحی میز هر چقدر که سخت و پر زحمت باشد، مطمئناً قیمت آن بالاتر خواهد بود و میزهایی که در ابعاد بزرگتر ساخته می شوند، قیمت بیشتری نسبت به میزهای کوچکتر دارند.

عامل موثر بعدی در قیمت این محصول کمیت آن است، اگر میز را به صورت عمده بخریم از نظر قیمت نسبت به خرید تکی ارزانتر خواهد بود، این خرید همیشه برای خریداران مقرون به صرفه و برای فروشندگان سودآور است، عامل تاثیرگذار بعدی، محل خرید است.

برخی از فروشگاه ها و مراکز فروش این محصول را با قیمت پایین تر و به صورت فروش ویژه عرضه می کنند که در جریان این فروش ویژه می توانید میز اداری باکیفیت را با قیمت کمتر خریداری کنید، شرکت ما به عنوان یکی از فروشندگان انواع میز اداری، این میزها را با کیفیت بالا و با قیمتی ارزان و بصرفه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

شما می توانید بدون اتلاف وقت و هزینه به مرکز فروش غیر حضوری ما مراجعه نمایید، و انواع میز اداری را به صورت آنلاین از مجموعه ما تهیه کنید و از کیفیت آن مطمئن باشید، برای مشاهده انواع میزها و تنوع محصولات ما می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه کنید و بهترین خرید آنلاین خود را با شرکت ما تجربه کنید.

واحد فروش

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

واحد فروش

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 7700308478+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه آب نوسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان اداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 3 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.