مجموعه آب نوسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان اداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 12 − 2 =

پخش عمده میز اداری قهوه ای به سراسر کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره صادرات میز اداریعمده فروشی میز اداری قهوه ای درجه یک

پخش عمده میز اداری قهوه ای به سراسر کشور در طرح و اندازه های مختلفی به صورت آنلاین انجام می شود که این باعث شده تمام مشتریان بتوانند انواع مدل های کالا را مشاهده کنند و با حق انتخاب بیشتری خرید خود را انجام دهند. میز اداری، یکی از تجهیزات و مبلمان اداری می باشد که به پرستیژ سازمان کمک فراوانی می کند به همین دلیل در هنگام خرید آن باید دقت فراوانی به خرج دهید.

پخش عمده میز اداری قهوه ای به سراسر کشور

همه چیز درباره صادرات میز اداری

همه چیز درباره صادرات میز اداری صادرات میز اداری به دلیل سود فراوانی که دارد، رونق خوبی گرفته است. صادرات انواع میزهای اداری چوبی و پلاستیکی به کشور های مختلفی مانند عراق، ارمنستان، پاکستان، افغانستان و تاجیکستان انجام می شود. این میز های اداری در مدل های مختلفی تولید می شود که به ذکر هر یک می پردازیم:

  • میز مدیریت: اندازه بزرگتری نسبت به دیگر میزهای اداری دارد و باید راحت تر از دیگر مدل ها باشد چون مدیران شرکت ها نسبت به بقیه کارمندان مدت بیشتری پشت میز می نشینند. این مدل میز اداری در رنگ های مختلفی تولید می شود.
  • میز کارشناسی: ارتفاع این میز بین 75 تا 85 سانتی متر می باشد و در هر شاخه ای از شرکت های بزرگ و ادارات استفاده می شود. همچنین کشوهای کمتری نسبت به میز کارمندی دارد.
  • میز کانتر: برای ورودی شرکت ها و اداره ها استفاده می شود و دارای ویژگی های خاصی مانند نورپردازی مناسب، رنگ بندی خاص و فضای کافی برای پرسنل پخش می باشد.
  • میز کانتر در مدل های مختلفی تولید می شود که می توان کانتر وی آی پی، کانتر پذیرش و منشی، کانتر بانکی و… را نام برد کانتر وی آی پی برای ورودی شرکت های بزرگ استفاده می شود. شرکت های کوچک برای ورودی خود از کانتر پذیرش و منشی استفاده می کنند. کانتر بانکی دارای قابلیت هایی مانند امکان عبور کابل برق، پول شمار، پرینتر، ایمنی و‌‌…. می باشد از دیگر کانتر ها می توان به کانترهای مخصوص صرافی ها، بیمارستان ها و کانترهای مخصوص مطب اشاره کرد.

عمده فروشی میز اداری قهوه ای درجه یک

عمده فروشی میز اداری قهوه ای درجه یک عمده فروشی میز اداری قهوه ای درجه یک به صورت آنلاین در سطح وسیعی انجام می شود تا امکان تهیه کالا برای تمام مشتریان سراسر کشور به راحتی فراهم شود علاوه بر این مزیت های فراوان استفاده از میز اداری باعث شده این محصول بازار پر رونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • در مدل های مختلفی تولید می شود.
  • کیفیت و استحکام خوبی دارد.
  • تمام استاندارد های بین المللی در ساخت آن رعایت شده است و این مزیت ها باعث شده اند خرید میز اداری ارزان همیشه از بازار گرمی برخوردار باشد.
واحد فروش

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

واحد فروش

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 7700308478+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه آب نوسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان اداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 7 =
7

7 پاسخ به “پخش عمده میز اداری قهوه ای به سراسر کشور”

  1. سلام و عرض ادب.میز اداری قهوه‌ای رو دیدم مبل راحتی یا صندلی هم دارید.

    • شماره همراه: 09148859584
  2. سلام نماز و روزه هاتونم قبول باشه ایشالله، تشکر میکنم از مجموعه اریکه و تمام کارگران و طراحان که با زحمت شبانه روزی چنین محصولات صندلی اداری خوب و با کیفیت و طراحی عالی و با تنوع رنگ برای همه سلیقه ها خانوم و آقا و جوان پسندو استاندارد میسازند و در اختیار ما خریدارن و مصرف کنندگان قرار میدهند کیفیت فدای قیمت نکنید من حاظرم با قیمت بالاتر بخرم و لی با کیفیت بخرم تا چند سال با خیال راحت استفاده کنم کالای ایرانی یعنی افتخار ایرانی یعنی اشتغال ایرانی فقط تو حرف نگو ایرانی هستم با خریدت ثابت کن عاشق ایران عاشق ❤ کالای ایرانی هستی

    • شماره همراه: 09382981323
  3. سلام وقت بخیر
    طریقه ثبت سفارش و پرداخت پول به چه نحوه
    ایاامکان خرید قسطی وجود داره

    • شماره همراه: 09382981323
    • سلام همراه گرامی
      در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

    • سلام و خسته نباشید به شما.
      میز اداری قهوه ای بسیار شیکی رو تولید می کنید. چقدر تنوع محصولات بالا است خدا قوت به شما

      • شماره همراه: 09914288841
    • سلام و عرض ادب میز اداری این سایت از رنگ های متنوعی برخوردار این میزهای اداری قهوه ای واقعا رنگ زیبایی داره کیفیتش بی نظیر و هم از لحاظ سایز و ابعاد نسبت به بقیه میزها سایز و اندازه بزرگ و چشمگیری داره که برای مدیریت مناسبه.

      • شماره همراه: 09931540036
    • رنگ تو بحث زیبایی خیلی می‌تونه تأثیر داشته باشه ما تو اداره‌ای که کار می‌کنیم چنین میز‌هایی وجود داره خیلی واقعاً چیز شیکیه، مخصوصاً رنگ قهوه‌ای که این محصول داره واقعاً زیبا کرده این میزا، اگه کسی هست که قصد خرید داره و دوست داره چنین میزی با چنین رنگی خریداری کنه بهتره از این مجموعه اقدام به خرید کنه به این صورت می‌تونه بهترین رنگ و هم چنین بهترین میز با کیفیت را برای خود خرید کند.

      • شماره همراه: 09134839840

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.