مجموعه آب نوسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان اداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 13 + 4 =

صندلی اداری ارگونومیک و آشنایی با مزایای استفاده از آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

صندلی اداری ارگونومیکصندلی اداری سلطنتی

یکی از وسیله های کاربردی که در هر اداره، محیط آموزشی و … به تعداد زیاد وجود دارد صندلی اداری ارگونومیک است که آشنایی با مزایای استفاده از آن مفید خواهد بود.

صندلی اداری ارگونومیک و آشنایی با مزایای استفاده از آن

صندلی اداری ارگونومیک

صندلی اداری ارگونومیک صندلی وسیله ای بسیار مهم است که در ادارات و موسسات تجاری مورد استفاده قرار می گیرد، این محصول کاربردی دارای مدل های متنوعی می باشد که مدل ارگونومیک از جمله پرطرفدارترین و پرفروش ترین نمونه های آن می باشد. کیفیت این نوع محصول یک فاکتور بسیار مهم و اساسی است که در خرید این محصول کاربردی باید مورد توجه قرار گیرد. عوامل مختلفی بر کیفیت این صندلی بسیار مهم و با ارزش تأثیرگذار است که از اصلی ترین و مهمترین آنها می توان به روش تولید بهترین صندل اداری اشاره کرد، هر چه از بهترین و با کیفیت ترین قطعات در خط تولید صندلی اداری استفاده شود کیفیت آن نیز افزایش می یابد که به افزایش طول عمر و مدت زمان استفاده کمک زیادی می کند.

مراقبت و نگهداری از این محصول از دیگر عوامل و شاخص های تاثیرگذار بر کیفیت این نوع محصول می باشد. صندل های اداری بهتر است در مکانی مناسب و کاملا خشک نگهداری شوند زیرا رطوبت ممکن است باعث زنگ زدن پایه های فلزی این محصول شود. توجه به برند سازنده این محصول ارزشمند به افراد کمک می کند تا به راحتی بهترین نمونه های با کیفیت را شناسایی کنند. تقریبا بیش از سی نوع صندلی اداری داخلی و خارجی تولید شده است که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند. به عنوان مثال در زیر به چند مورد اشاره می کنیم.

  • صندلی دفتر اداری: این مدل صندلی ها که در فرم ها و سبک های مختلف تولید می شوند نسبت به سایر صندلی های اداری سایز بزرگتری دارند و معمولا برای میزهای بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. صندلی های مدیریتی برای استفاده طولانی مدت عالی هستند.
  • صندلی کنفرانس: در تمامی ادارات و شرکت ها میز و صندلی برای همایش ها و جلسات کارکنان شرکت تعبیه شده است. این صندلی ها معمولا بدون چرخ تولید می شوند و انواع مختلفی دارند.
  • صندلی کامپیوتر: برای میز کامپیوتر تولید شده و دارای تنظیمات ارگونومیک متنوعی می باشد. این مدل از صندلی ها معمولا سبک هستند تا به راحتی جابجا شوند، از جمله پرفروش ترین نمونه ها می توان به صندلی اداری با پشتی مشبک اشاره کرد.
  • صندلی 24 ساعته: همانطور که از نام آن پیداست برای نشستن طولانی مدت تولید می شوند و فوم به کار رفته در آنها بسیار مقاوم و بادوام است. اکثر این مدل ها با پارچه های چرمی تولید می شوند.

تنوع مدل های صندلی اداری آنقدر زیاد است که نمی توان آن را در یک مقاله گنجاند. این تنوع شامل تنوع رنگ ها، طرح ها و سبک ها می شود که هر کدام دسته بندی جداگانه ای هستند. در هر صورت در انتخاب صندلی اداری ابتدا باید نیازهای خود را بشناسید تا در این بازار دچار سردرگمی نشوید.

صندلی اداری سلطنتی

صندلی اداری سلطنتی یکی از مهم ترین قطعات در شرکت ها و ادارات صندلی اداری سلطنتی می باشد. با توجه به ساعات اداری، کارمندان باید به مدت طولانی روی صندلی بنشینند، بنابراین صندلی آنها باید استانداردهای لازم را داشته باشد تا به ستون فقرات و اعضای بدن آسیبی وارد نشود و اگر صندلی اداری راحتی لازم را نداشت، کار کنید. بهره وری کاهش خواهد یافت. اگر می خواهید انتخاب بهتری داشته باشید، حتما باید قبل از خرید صندلی اداری با راهنمایی های لازم آشنا شوید.

  • قابل تنظیم ارتفاع: یک صندلی استاندارد باید قابلیت تنظیم ارتفاع را داشته باشد، دسته تنظیمی که زیر نشیمنگاه صندلی قرار دارد این امکان را برای هر فردی فراهم می کند که ارتفاع صندلی خود را با توجه به قد خود تنظیم کند، افرادی که محدوده قد آنها بین یک تا یک است. نیم به دو متر باید ارتفاع صندلی خود را بیشتر از 38 و کمتر از 55 تنظیم کنند. این ویژگی فشار روی کمر و زانو را به حداقل ممکن کاهش می دهد.
  • اندازه صحیح صندلی: نشیمنگاه باید گود باشد و اندازه این گود باید کاملا استاندارد باشد یعنی خیلی عمیق یا خیلی عمیق نباشد. عرض صندلی صندلی اداری باید دو تا سه سانتی متر بیشتر از پهنای باسن باشد.
  • مکانیسم های مختلفی داشته باشید: شاید از خود بپرسید که منظور از مکانیسم صندلی چیست؟ خب اهرم هایی وجود دارد که به فرد کمک می کند صندلی را در جهات مختلف تنظیم کند، برخی از صندلی های اداری که بیشتر برای کارمندان مورد استفاده قرار می گیرند فقط در یک جهت قابل تنظیم هستند، اما صندلی مدیریتی در همه جهات به راحتی قابل تنظیم است. جهت حرکت می کند
  • ارتفاع پشتی صندلی قابل تنظیم است: پشتی صندلی که قسمت تکیه گاه است باید به راحتی بالا و پایین شود تا انحنای پشتی صندلی دقیقاً با انحنای پشتی فردی که روی آن می نشیند مطابقت داشته باشد.

تمامی نکاتی که ذکر شد از جمله نکات مهم و اساسی در زمینه انتخاب صندلی اداری مناسب است. مرکز فروش صندلی اداری در مراکز معتبر همدان محصولی مطمئن و تضمینی را در اختیار مشتریان و خریداران خود قرار می دهد که در نتیجه متقاضیان و علاقه مندان زیادی به مراکز همدان مراجعه می کنند و مدل های مختلف صندلی اداری با کیفیت را مشاهده می کنند که مشخصات و قیمت آنها توسط فروشندگان به خریداران و با توجه به این ویژگی و مقایسه قیمت، مردم می توانند بهترین صندلی ها را به صورت عمده و خرده از مراکز فروش ما سفارش داده و خریداری کنند که با خیال راحت و در کمترین زمان ممکن برایشان ارسال می شود.

آنچه مشتریان و خریداران زیادی را به سمت مراکز فروش ما جذب کرده است در واقع تنوع محصولات و کیفیت بالای آنهاست. می بینید که رنگ آنها بسیار زیاد است و دامنه انتخاب دفتر و کارمندان آن را افزایش داده است و به دلیل داشتن قطعات و کاورهای مطمئن می توانید آنها را با ضمانت و با قیمت ارزان خریداری کنید که در واقع یک محیط فوق العاده در دفتر شما ایجاد می کند. در مراکز عالی و بزرگ ما می توانید صندلی های مناسب و بسیار پیشرفته و ساده را برای دفاتر مختلف ببینید و مناسب ترین آن را برای دفتر کوچک یا بزرگ خود سفارش دهید که جنس آن برای شما قابل قبول باشد و پایه های فلزی و پلاستیکی محکم و محکم باشد.

واحد فروش

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

واحد فروش

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 7700308478+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه آب نوسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان اداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 4 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.