مجموعه آب نوسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان اداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 4 =

صندلی اداری استاندارد و آشنایی با راه های تشخیص بهترین نوع آن

آنچه در این مقاله می خوانید...

صندلی اداری استانداردصندلی اداری ضد عرق

یک صندلی اداری استاندارد و اهمیت آن برای استفاده روزمره همه از اهمیت بالایی برخوردار است که می توانید برای آشنایی با راه های تشخیص بهترین نوع آن سایت ما را مشاهده کنید.

صندلی اداری استاندارد و آشنایی با راه های تشخیص بهترین نوع آن

صندلی اداری استاندارد

صندلی اداری استاندارد امروزه شکل و شمایل زندگی انسان ها تغییر کرده و کم تحرکی همه گیر شده است، بنابراین نحوه نشستن روی صندلی اهمیت زیادی پیدا کرده است به طوری که حتی اگر کارمند نیستید، احتمالاً ساعات زیادی را پشت میز یا صندلی در طول روز می گذرانید.

از آنجا که نشستن طولانی مدت می تواند برای سلامتی افراد تا حد قابل قبولی بسیار موثر باشد، سبب شده که تولید صندلی اداری استاندارد لازمه یک محیط اداری باشد تا سلامت کارکنان به خطر نیافتد.

از سوی دیگر استفاده طولانی مدت از وسایل صندلی بی کیفیت می تواند آسیب های جبران ناپذیری به بدن انسان وارد کند، بنابراین اگر نمی خواهید سال های بازنشستگی خود را در بیمارستان ها سپری کنید، باید مراقب سلامتی خود باشید.

البته تجهیزات اداری علاوه بر کیفیت فنی باید زیبا و تمیز به نظر برسند، زیرا به طور مستقیم بر روحیه کارکنان تأثیر می گذارد و زیبایی و وجهه شرکت یا دفتر مربوطه را بسیار موثر حفظ می کند و از سوی دیگر از نظر کیفیت، یک صندلی اداری خوب باید ویژگی های متفاوتی داشته باشد که در ادامه به مهمترین آنها اشاره می شود.

کیفیت یک صندلی اداری استاندارد در صورت استفاده طولانی مدت با سلامت بدن فرد ارتباط مستقیم دارد، زیرا برخی از صندلی های نامناسب نه تنها بر مهره های گردن تاثیر می گذارد، بلکه باعث اختلالات گردش خون و دردهای مزمن می شود.

به همین دلیل، صندلی های ارگونومیک برای جلوگیری از عوارض ناشی از استفاده طولانی مدت طراحی شده اند و بد نیست بدانید که ارگونومی یک رشته علمی است که لوازم خانگی را با استفاده از ابزار اولیه بهینه می کند و وقتی صحبت از صندلی های استاندارد می شود به معنای حداقل راحتی و ایمنی است، اما در مورد صندلی های ارگونومیک باید از تمام امکانات ذکر شده به بهترین نحو استفاده کرد.

امروزه صندلی های اداری با امکانات و تنوع زیادی در بازار موجود است، بنابراین خریداران هنگام خرید صندلی باید صندلی مناسب کار خود را انتخاب کنند به طوری که برخی از صندلی‌های اداری ثابت هستند و اغلب فرد را در یک وضعیت نگه می‌دارند که می‌تواند پس از ساعت‌های طولانی نشستن روی صندلی باعث کمردرد شود، بنابراین بهترین صندلی اداری استاندارد برای خرید صندلی گردان است.

در صندلی های اداری با کیفیت، عمق صندلی کاملا استاندارد است، ارتفاع و عمق صندلی اداری دقیقا با اندازه صندلی افراد مطابقت دارد، بنابراین فشاری به پشت و پاها وارد نمی شود.

علاوه بر زیبایی و شیک بودن صندلی اداری به عنوان یک چشم انداز، به دلیل اینکه بخشی از دکوراسیون اداری و محیط کار است، به عنوان ایمنی، سلامت بدن شما را نیز تضمین می کند.

این صندلی باید احساس راحتی را به فردی که روی آن می نشیند منتقل کند علاوه بر راحتی و آسایش، نباید به سلامتی شما آسیبی وارد شود، بنابراین هنگام خرید باید این ویژگی ها را بررسی کنید، مانند: قابلیت تنظیم، پایه چرخ ها با چرخ های صاف و بی صدا، قابلیت تنظیم دسته صندلی، مفصل چرخان صندلی، تشک ضد تعریق و روکش صندلی اداری برای عبور هوا و ویژگی های ارگونومیک صندلی دفتر ارتفاع پزشکی.

یک صندلی اداری مورد اعتماد و شناخته شده در بازار را انتخاب کنید که با توجه به قد و سایز، حرفه و شرایط بدنی شما دارای تمامی ویژگی های ارگونومیک باشد.

کارمندان و تمام افرادی که پشت میز مشغول هستند حدود 7 ساعت در روز و 40 ساعت در هفته و 2000 ساعت در سال را روی این صندلی کار می گذرانند که بیشتر از زمان خواب است، بنابراین یکی از مهمترین وسایل است.

صندلی استاندارد باعث افزایش تمرکز کار و افزایش بهره وری می شود، بنابراین هزینه ای که برای خرید این نوع صندلی صرف می شود می تواند کمک زیادی به کاهش هزینه های درمان کند و از نظر مالی برای شما سودمند باشد.

صندلی مطب طبی دارای امکانات قابل تنظیم می باشد که متناسب با اندام شما قابل تنظیم است و با توجه به قد و اندام شما کوتاه و بلند می شود، دارای پشتی قابل تنظیم بوده و بسیار منعطف است.

صندلی اداری ضد عرق

صندلی اداری ضد عرق نشیمنگاه صندلی اداری باید با زاویه مناسب باشد به طوری که برای راحت نگه داشتن لگن و بافت آن، بدن باید بتواند هوا را دفع کند تا عرق نکند و به اصطلاح صندلی اداری ضد عرق باشد.

صندلی اداری ضد عرق تولید شده در مجموعه ما صندلی شیک جدیدی می باشد این صندلی به تازگی طراحی و روانه بازار شده است که بسیار راحت و بادوام است به طوری که در قسمت زیرین و پشتی صندلی از پارچه تنفسی ضد تعریق استفاده شده و پارچه باعث چروکیدگی می شود.

از این رو پس از استفاده طولانی مدت، مانند 10 الی 12 ساعت یا بیشتر، باسن، پاها یا پشت کاربر عرق نمی کند اما روکش های چرمی بعد از ساعت ها نشستن روی صندلی می توانند باعث تعریق شما شوند.

از سوی دیگر پارچه تنفسی ضد تعریق استفاده شده توسط کاربر پس از نشستن طولانی مدت باعث ایجاد تعریق در ناحیه نشیمن نمی شود و هوا در این قسمت ها به گردش در می آید.

صندلی های اداری انواع مختلفی دارند که صندلی های پشتی مشبک، صندلی مدیریتی و صندلی کنفرانس نمونه هایی از این نوع صندلی ها هستند که در ادارات و محیط های کاری کاربرد فراوانی دارند.

صندلی های مشبک نمونه دیگری از صندلی های اداری هستند که ویژگی های مثبت زیادی دارند، پس از استفاده طولانی مدت باعث تعریق بدن نمی شود و راحتی و آسایش را برای کاربر به ارمغان می آورند.

ویژگی منحصر به فرد این نوع صندلی باعث افزایش فروش سالانه آن در کشور می شود و افراد زیادی در هنگام خرید صندلی اداری این نوع صندلی توری ضد تعریق را انتخاب می کنند.

اگر می خواهید انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید و راحتی کار در حین کار برای شما بسیار مهم است، یک صندلی ارگونومیک انتخاب مناسبی است.

اگر از کمردرد رنج می برید، صندلی ارگونومیک گزینه خوبی برای این افراد است، زیرا به گونه ای طراحی شده اند که لازم ترین تکیه گاه را برای این نواحی از کمر و ستون فقرات داشته باشند.

این صندلی ها به دلیل ارگونومی مناسب برای نشستن طولانی مدت هستند و یکی دیگر به مهم ترین مزایای این صندلی ها از جمله افزایش گردش خون در هنگام نشستن طولانی مدت و تنظیمات دیگر مانند عمق مناسب صندلی، شیب زانو، ارتفاع صندلی و حمایت از پشت اشاره می کند.

صندلی اداری ضد تعریق با بهترین کیفیت و تنوع بسیار بالا توسط شرکت بازرگانی ما به فروش می رسد و شما می توانید خرید ارزان و انواع صندلی های ارائه شده را تجربه کنید.

واحد فروش

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

واحد فروش

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 7700308478+

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه آب نوسا شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان اداری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • 10 − 1 =
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.